سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید میز و صندلی باغی استاندارد از باغ کالا

?

اگر شما نیز علاقه مند به چیدمان فضای باغ با استفاده از تجهیزاتی چون میز و صندلی باغی، مبلمان باغی، آلاچیق، استخر و... هستید، می توانید با کسب اطلاعات پیرامون میز و صندلی باغی استاندارد کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید. از آنجا که مبلمان باغی در اکثر مواقع در معرض عواملی چون تابش آفتاب، گرد و خاک، باران و برف هستند، تمامی متخصصان این حوزه توصیه می کنند که به منظور کارایی و دوام این وسایل، نسبت به میزان مقاومت و استاندارد آن ها اطلاعات لازم را کسب نمایید. در این مقاله با مبلمان باغی آلومینیومی باغ کالا بیشتر آشنا می شوید، با ما همراه باشید.

?

خرید میز و صندلی مناسب و استاندارد برای باغ

اگر شما نیز قصد دارید در حضور خانواده یا دوستان خود از فضای باغ بیشترین لذت را کسب نمایید؛ توصیه می کنیم با خریداری میز و صندلی باغی استاندارد، این لذت را چندین برابر سازید. البته نکته قابل توجه این است که علی رغم خریداری کالای مرغوب و مناسب، می بایست پس از گذشت هر 25 دقیقه، از جای خود بلند شده و کمی راه بروید. همچنین اگر هنگام خرید، به میزان استاندارد آن کالا دقت نشود؛ ممکن است در آینده مشکلاتی چون دردهای سیاتیکی، کمردرد، پادرد و... رخ دهد.

به هنگام مراجعه به فروشگاه های معتبر، صندلی هایی که با اصول ارگونومی ساخته می شوند را خریداری نمایید. رعایت اصول ارگونومی مبلمان باغی می تواند برای بدن و سلامتی بسیار مفید باشد. استفاده از مواد اولیه مرغوب و به کار گرفتن اصولی آن ها، می تواند تمام مشکلات و بیماری ها را از افراد دور سازد.

?

ویژگی میز و صندلی باغی استاندارد

اگر شما نیز قصد خرید میز و صندلی باغی را دارید، باید با ویژگی های مبلمان باغی استاندارد به منظور داشتن خریدی به یاد ماندنی و اصولی آشنا شوید که عبارتند از:

  • یکی از نکات حائز اهمیت حین خرید مبلمان باغی استاندارد، میزان ارتفاع مناسب آن است. در واقع می بایست حین نشستن بر روی صندلی یا مبلمان باغی، زانو هم سطح ران و باسن قرار بگیرد؛ چراکه عدم رعایت این اصول در گذشت زمان، می تواند آسیب بسیار زیادی به کمر و زانوی شما وارد کند.
  • پشتی صندلی نیز می بایست دارای ارتفاع مناسبی باشد تا شانه های شما به هیچ عنوان تحت فشار و افتادگی قرار نگیرد.
  • تشک صندلی باید از اندازه مطلوبی برخوردار باشد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است اگر عرض و طول تشک صندلی کم باشد، امکان جا‌ به‌ جایی برای شما دشوار خواهد شد.
  • اگر فاصله پشتی صندلی تا جلوی آن از مقدار مناسبی برخوردار نباشد، می تواند به شما حس افتادگی را القا کرده و شما را مجبور به برخاستن از صندلی سازد.
  • اگر حین خرید به جنس مبلمان باغی توجه نداشته باشید، ممکن است با گذشت زمان نسبت به جنس و میزان سختی آن دچار مشکل شوید؛ چراکه نشستن طولانی مدت بر روی آن ها می تواند شرایط حادی را برای کمر شما به وجود آورد.

?

عوامل موثر در دوام و ماندگاری میز و صندلی باغی

از آنجا که در اکثر مواقع میز و صندلی باغی در معرض هوای آزاد قرار دارند، عوامل مختلفی چون تابش مستمر خورشید، گرد و خاک، باد و باران و... می توانند برای طول عمر و میزان ماندگاری آن ها تهدید کننده باشند. پیشنهاد می کنیم هنگام خرید مبلمان باغی تمامی نکات ذیل را به کار بگیرید تا نتیجه ای مطلوب را کسب نمایید.

  • با توجه به اینکه کشور ما دارای شرایط آب و هوایی گرم و خشک است، میزان تابش نور خورشید در اقصی نقاط آن نسبتاً زیاد است. تابش مستمر بر روی وسایلی چون میز و صندلی باغی می تواند بسیار خطرناک و آسیب زننده باشد.
  • تا حد ممکن از خرید مبلمانی با ویژگی هایی چون استفاده از الیاف خودداری کنید.
  • از دیگر عوامل تهدید کننده می توان به گرد و خاک اشاره کرد که می توانند در گذر زمان، رنگ و کیفیت میز و صندلی باغی شما را کاهش دهند.
  • با توجه به اینکه اغلب افراد تمایل به استفاده از میز و صندلی باغی در فضای آزاد باغ یا ویلای خود دارند، امکان آسیب زدن به آن ها توسط باران نیز وجود دارد. گرچه باران را رحمتی الهی می دانند اما بارش متعدد و پی در پی آن نیز می تواند عاملی تهدید کننده برای انواع میز و صندلی باغی باشد.

?

سخن پایانی

اگر شما نیز قصد برگزاری دورهمی در باغ دارید یا می خواهید در گوشه حیاط منزل خود، میز و صندلی باغی داشته باشید؛ توصیه می کنیم اطلاعات مهم و اساسی پیرامون استاندارد میز و صندلی باغی کسب کنید. خرید میز و صندلی باغی استاندارد از باغ کالا می تواند خریدی اصولی را برای شما به ارمغان آورد. از آنجا که در فضای باغ عواملی موثر در دوام و طول عمر مبلمان باغی همچون تابش آفتاب، رطوبت، پوسیدگی و... وجود دارد، می بایست نکاتی را رعایت کرد تا طول عمر این وسایل را افزایش داد. در این خصوص پیشنهاد می شود تا از سایه بان، انواع آلاچیق و روکش برای نگهداری از میز و صندلی باغی خود استفاده کنید.

باغ کالا یکی از تولیدکننده های انواع میز و صندلی ویلایی، باغی، بالکن و ... است که در این فروشگاه می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود به راحتی خرید خود را از طریق تماس با شماره های 76204357-021 و 76204358-021 و یا با مراجعه به وب سایت https://baghkala.com/ انجام دهید.

منبع: قطره

?